Alla inlägg den 22 december 2016

Av Kärleksbarn - 22 december 2016 11:03

Var tekniskt sett helt ensam under julavslutningen. Det kändes så jävla tomt utan Ida eller David och jag fick ångest. Fick också reda på att Oscar skulle sluta. För fan.. orkade helt enkelt inte mer och gick till toan för att samlade mig. Resten gick istället till aulan.


Gick sedan till mitt skåp för att hämta jackan och sedan stack jag hem på direkten. Men precis innan jag skulle svänga vänster för att gå ut genom porten krossade jag Victor.. lol drömde om honom idag. Har faktiskt inte alls tänk på honom på sistonne. Men men.. drömde om någon jävla parfym dröm där han hade köpt en parfym till mig. Det fula var att jag tog hem min parfym från skåpet idag. I drömmen ville jag få ut något ord från honom? Ville nog att han skulle säga att han gillade mig? Hah hunny. 


Anyways. Kollade bara på honom någon sekund och när han sa något till hans klasskompisar vände jag bara blicken och gick ut. Sedan fick jag skjuts från farsan som väntade på mig i bilen. 


Nu har jag spenderat flera timmar i sängen och kollat på en serie som fick mig att gråta tre gånger. Känns mycket bättre nu faktiskt. Tagga lov. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards