Alla inlägg under juni 2017

Av Kärleksbarn - 30 juni 2017 14:12

Det är så jävla skönt att kunna vara ärlig. Att ha någon att prata med, direkt, när som helst på dygnet för att dela med sig om alla framgångar och motgångar. Det är så jävla gött att någon lyssnar och är där för mig när jag vill dela med mig. 


Jakob är där när jag är ledsen.

Hanna med jobb.

Becki med allmäna saker.

Linda om familj.


Tack för att ni finns. 

Av Kärleksbarn - 29 juni 2017 00:45

Så har hört på Beckis drama två dagar irad. Asså är så glad över att jag har henne som vän, vi har liksom inget filter till varandra utan allt är kärlek, pepp eller ärlighet. Hon ger mig alltid energi, vad än som händer. Det spelar ingen roll vilken situation det är, motgång eller framgång, jag får energi av henne! Fan det måste jag säga till henne!! Har aldrig ens tänkt på det innan.


Sen har jag skrivit med Jakob hela dagen. Asså killar är lite konstigare. Förstod inte honom fullt ut, tills jag formulerade frågor som är mer som en säljares. Alltså frågor som är mer allmänna, med specifika ord som t.ex föredrar. Inte för att jag vill sälja något till honom. Utan för att jag vill lyssna. Ville få hans egna svar och känslor uttryckta. Inte ett smalt svar, som vissa frågor kan få, så det blir ded end, förstår ni?


Killar är ju lite ja eller nej. Vafan fattar inte ibland. Men självklart att jag bryr mig om Jakob. Vafan han är en skitifin människa. Skrev kanske med honom i sex timmar idag. Från början blev jag bara ledsen. Det var tungt, visste ju inte om att han mådde så dåligt. Dessutom såg jag mig själv i honom. Jag var exakt så som han beskrev för ett år sedan.


Senare under kvällen var jag bara tacksam över att han delade med sig. Vi har liksom kommit varandra närmare på en dag. Vilket är skitskönt. Älskar ju att vara deep, komma nära folk och ha en öppen men nära relation.


Fan min dag blev ändå bra. Trots att den började skit. Asså har bara motgångar med företaget just nu. Men jag får väl njuta av att jag är ledig istället. Fuck den tävlingen, jag ska vila två dagar till. Sen kör jag som en buffel med ny säljande energi!


29 juni 2017

Av Kärleksbarn - 26 juni 2017 23:04

Jag känner mig alltså konstant orolig. Fan, tänk om jag inte säljer tillräckligt mycket. Jag har tusen frågar att ställa till grossisten och jag ska stå på mina egna fötter i slutet av dagen. Flera timmar varje dag, flera dagar, varje vecka.


Jag hoppar ur delägarskap av Sommarglass Upgrade med Hanna. Men det känns så jävla rätt. Vad har jag att förlora på?


Istället ska jag stå på mina egna fötter. HAPPY CAMPING. Två företag i ett. Helt jävla kaos. Det blir så när man inte litar på sin egna affärsidé. Folk finslipar på den. Jag hade en vecka. Eller egentligen, 2 dagar. Men det kändes bra då. Nu har jag för mycket att stå i. Eller det känns bara så. Jag ska jobba hela sommaren.


Jag är min egna chef. Jag kommer jobba som fan. Jag är den enda som sätter mina gränser.


Mitt mål är att sälja för 100 000 på 7 veckor. Jag har inte berättat det för någon, för jag vågar inte se reaktionerna.

Men det är mitt mål. Och jag skriver ut det till framtida jag.


26 juni 2017

Av Kärleksbarn - 23 juni 2017 22:48

 


Han är så jävla kär i mig. Men jag har sagt till honom att jag inte vill ha något med honom att göra. Han som person är för på. Vilket är bra för min personlighet, men det blir mycket push, istället för pull.


Så jag orkade inte mer. Därför blockerade jag honom överallt.


Det blir fan inget vi. Hejdå för alltid.


Jag går min egna väg, ensam.


23 juni 2017, midsommarafton

Av Kärleksbarn - 20 juni 2017 23:14

Hade Ungdrive idag, mer om detta imorgon, men jag har så sjukt roligt där!!


Efter Ungdrive åkte jag till Helsingborg för en dejt!! Haha fan vad sjukt. Hamed bjöd glatt på maten, så betalningen var no struggle och bara easy. Vi åt kebabrulle och drack pepsi vid havet. Beställde stark sås för heh, u know, ville inte smaka skit vid eventuell kyss. 


Efter maten stack vi till stan, han petade lite på mig. Jag ignonerade mest. Sen stack vi till det höga tornet, kollade på utsikten, började hålla hand, gick runt lite. Efter det hittade vi ett ställe vid havet, där vi var helt ensamma, så han tog tillfället i akt och vi hånglade jävligt länge. Typ 20-30 minuter i streck länge.


Helt ärligt kände jag mig lite äcklig. Kände fortfarande av hans saliv och från början smakade det liksom sött och gott, det var bara skitmysigt och tillslut blev jag äcklad. Så jag bara fuck nej, ingen mer kyss för idag. Ville helt ärligt spotta ut saliv (vilket jag diskret gjorde två-tre gånger) och vid havet och en kort promenad därifrån tom spy.


Kände fortfarande av hans doft när jag kom hem. Borstade tänderna två gånger och duschade hela kroppen. 


Så summan av kardemumman. Jag gillar inte honom, men jag vet att han gillar mig. 


När han kom hem skrev han direkt att han saknade mig. Frågade honom om han hade roligt. Han svara med ett kärleksfullt ja. Som ledde till att han sa att jag var förvånandsvärt grym på att kyssas. Sedan fick jag nog av vår konversation, så jag sa godnatt.

 

20 juli 2017

Av Kärleksbarn - 15 juni 2017 00:50

Hur blev det såhär? Jag har aldrig varit såhär lycklig, under en såhär lång period innan. Det är märkligt. Jag har levt med ångest och varit extremt olycklig under flera år. Men nu är det äntligen min tur att vara lycklig.. Ärligt, bara för två månader sedan bokade jag en tid hos UMOs kurator, kände redan då att jag var rätt så glad, men ville ändå boka tid för att jag inte visste om jag skulle må sämre igen. Men i början av juli är det dags att träffa kuratorn för första och sista gången! Kön dit är löjligt lång.. tänk att så många unga mår dåligt.. och hur många andra det finns, som lever i sorg i tystnad, precis som mig förut.


Jag är så tacksam. Tack för att jag får må bra. Tack för att jag har fastrar som tar hand om min bror medan jag är borta under veckan och mamma som kan finansiera denna resa till vackra västkusten.


Veckans planer!!

 

torsdag Åka till Väla med Becki. Har inte träffat henne på en veckas tid och vi går i samma klass, så ja, det var länge sen! Samma dag, under kvällen, ska jag åka till lysekil. En lång kollektivtrafikresa med mina söta småkusiner står på schemat.


fredag Fira Huas student på fredagen. IIHHH!! Snart har alla mina äldre kusiner tagit studenten!! Under natten kör jag utgång med falsklegg om vakten tillåter, annars kör jag plan B!


lördag Leva livet i Lysekil under lördagen. Obligatoriskt att äta glass och kolla på havet!! 


söndag Äta hejdå lunch med kusinerna för att sedan bege mig hem igen.



torsdag den 15 juni 2017



Av Kärleksbarn - 13 juni 2017 02:50

Läste inspirationsquotes på Emmys garderob och min direkta tanke var: Fyfan vilken Superwoman hon är!


Hon kommer att kämpa för hennes egna framgång i livet och jag är så stolt.

Av Kärleksbarn - 13 juni 2017 02:26

Jag läste nyss igenom hela min gamla blogg och fan vad jag var sönder, bara för några månader sedan. Hela jag var full av sorg, ensamhet och ånger. Det är jag fortfarande, men bara ibland, några enstaka dagar i månaden, inte flera dagar i rad som innan.



Sedan janurari månad har det hänt så jävla mycket.

 

1. Jag avslutade vänskap med flera personer och vann Rebeka istället.


2. Har officelt gått ut 1an, med förjävliga betyg om jag får säga det själv. Ärligt jag har gråtit över mina tre C. Så jag måste helt enkelt plugga till A i varje ämne till nästa termin, för att snitta upp skiten. Måste ju konkurrera med andra om plats till universitet!! MÅL: Få 2,5 merit och plugga smart så jag får A!!


3. För första gången i mitt liv är jag så jävla lycklig, trots att det finns mycket sorg och tvivel



Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards