Direktlänk till inlägg 8 juli 2017

ger mitt liv ett betyg

Av Kärleksbarn - 8 juli 2017 16:33

Okeeeej!! Så hur mår jag på en skala på 1-10? Just exakt nu, 7!  Generellt denna sommaren får liiite högre. 7,45 skulle jag uppskatta! Så jag mår trots allt ändå bra!


Vad har jag mått dåligt över? Varför kan jag inte ge mitt liv en tia i betyg?

 

1. Stress över glassinköp.

Har ju glass nu. Vafan så det är struket! Behöver bara ringa T och tacka för tiden.


2. Ensamhet under dagarna

Borde verkligen planera min dag, dagen innan!!! Då har ju jag något att se framemot! Ring kompisen, snapa, skapa planer! Ta tag i det för fan!! Sluta vara sista sekunden med att fråga om kompisen vill.


3. Skäll och orolig vad föräldrar tycker

Blir helt enkelt nedstämd när de skäller ut mig, dessutom när de säger att jag inte behöver sälja glass, utan bara chilla hela dagarna. Det där gör mig nere. Fattar inte varför de inte peppar mig istället. Får också skäll över att jag pratar för mycket och länge med killar i tfn wtf :)


4. Vaknar upp med en känsla av meningslöshet

Händer när jag inte vet vad jag ska göra under dagen.


Vad har jag mått bra över? Fortsätt med det!


Jag har så mycket!!


1. Bra minnen

Fest i lysekil, fest generellt, dans, sång och nice folk! Ungdrive, hade så kul där!


2. Se havet

Well, dit flyr jag nästintill varje dag. Mår så jäkla bra där, spelar ingen roll hur dålig min dag har varit. När jag är där vill jag aldrig dra därifrån. Där gör jag ingenting, bara njuter av stunden, andas lite djupare och mår mycket bättre.


3. Telefonsnack

Älskar att prata med människor. Har så jäkla mycket att säga när man pratar en och en med personen?! Så telefonsnack är perf ;) Har pratat med Max (som egentligen heter Ludwig asså va?), Anton, Becki (en gång doc). Pratar timme på timme.


4. Träffa nya människor och lära känna de!

 Vad behöver jag ens säga? Doc att göra saker som jag inte gillar med dem.. det tar energi, typ som att se på film, ärligt.


Hur kan sommaren bli ännu bättre? 

 

1. Säga nej, vara ärlig och föreslå något annat att göra, när jag själv inte vill göra det hehe. Istället för att följa med i strömmen.


2. Be om hjälp om jobbet av Becki, Ungdrive och familj. Vara ärlig. Dela med mig om motgång/framgång till Hanna.


3. Längta! Längta till att träffa en kompis, längta till sommarjobbet på fritidset, ha hopp och tro.




Nu ska jag ut och träffa Jakob för andra gången i mitt liv!


Vi ses!


lördag 8 juli 2017


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärleksbarn - 23 augusti 2020 19:02

Jag vill verkligen bara vara lycklig. Hur svårt ska det egentligen vara?    Det känns som att det är alldeles för svårt. Vet inte ens vad lycka egentligen innebär i ett samhälle som ställer krav. Såklart att jag också har drömmar, men jag tror in...

Av Kärleksbarn - 2 mars 2020 16:01

Det är måndag och jag har inte haft något schemalagt alls! Vilken härlig dag! Vaknade kl 07 hos Tommy och promenerade sedan hem vid 08 för att han skulle åka och fiska med Tran och jag ville plugga som vanligt. Gjorde hemmagjord musli som jag åt till...

Av Kärleksbarn - 25 januari 2020 22:20

Tänk att livet kunde förändras så mycket.. under bara ett halvår. Aldrig skulle jag tro att det bara skulle lösa sig såhär, men det har väl blivit lite av mitt mantra nufötiden, att det löser sig.    Sedan maj månad har jag tagit studenten. En da...

Av Kärleksbarn - 25 maj 2019 23:47

Hahha asså förlåt??? Men jag är så ledsen. Hjälp :)    Hatar, verkligen hatar min sista tid i skolan. Asså gumman. Jag har hängt med en person hela gymnasietiden, men vi kommer inte ens vara vänner när skolan nu tar slut. Då är det adios. Och ald...

Av Kärleksbarn - 17 maj 2019 21:02

Imorgon ska jag dricka så att jag försvinner. Hejdå. (???) Sen när började jag må såhär dåligt? Help. Nog dags att boka en tid hos kuratorn. Fast vet inte vad jag ska prata om där. Vet inte om jag orkar prata om mina problem ens. Nja. Nej.      ...

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards