Direktlänk till inlägg 18 juli 2017

skrev detta en natt där jag äntligen tänkte

Av Kärleksbarn - 18 juli 2017 02:02

Klockan är två på natten. Såhär tok för sent, men kroppen säger ändå att det är tidigt.


Jag är berusad av dig.


Älskar ha din hand i min, nästan lika mycket som jag älskar att se på stjärnorna på himlen. Och inatt, tillsammans med dig, under himlen, älskar jag stjärnorna lite extra mycket. Snälla få mig att skratta gång på gång.


Njuter av studen. Andas lite djupare, är lite lyckligare och vill dela med mig och få din intimitet.


Så vi går hem till dig. Jag ligger i din säng. Och något säger mig, att du bara kommer att utnyttja mig.

Förlåt. Det kanske är mig det är fel på. Dina ord spelar ingen roll. För att jag kommer ändå tro att du ljuger. Jag letar ju bara efter fel. Ditt tålamod kommer att ta slut med mig. Jag lovar dig. Du säger att du aldrig kommer att lämna mig, så jag gör det ett mission att du ska göra det, eller så hinner jag lämna dig innan du hinner först.


Men sanningen är att jag rädd för att bli lämnad. Det gör för ont. Tär upp för många sår.

Så jag lämnar hellre dig innan det händer. För det gör ju mindre ont. Men jag gör det inte inatt, för inatt är du min.


Men imorgon eller övermorgonen är varma och personliga jag borta.

Färre meddelande kommer att skickas och innehållet mer kallt.


Vet inte varför. Men jag kommer tycka att det är jobbigt att höra av mig, samtidigt älskar jag när du gör det. Det känns som att jag betyder någonting. Så jag väntar. Jag väntar på att du ska skriva att du saknar mig. Eller bara på ett hej. Det behöver inte innehålla mer.


Fan vad jag är sönder. Jag liter inte på en jävel. Det spelar ingen roll hur fin han än är.


Därför vill jag att alla ska vara mina vänner. Det är lättare så. Det blandas in färre känslor, men jag är fortfarande lycklig och får en jämn dos av gud vet väl vad.


Slutar spela svår. Är lätttillgänglig och kommer att vara ärlig, rolig och du kommer att älska mig, för den jag är.


Någonting händer när jag får känslor för dig. Förlåt M. 


Eller vafan. Jag vill bara att känslorna för honom ska försvinna. Så jag slipper vara en jobbig jävel som kräver massa skit, träffar, solnedgångsdejter och tid. Något som han inte har. Jag vill inte förstöra hans karriär. Så jag tar avstånd.


Ja gör det. Ta avstånd. Men jag saknar honom så jävla mycket? Har tänkt på honom 7 dagar i rad. Vafan. Fuck off. Han ser inte ens ut som en människa jag skulle falla för. Han e blond, ful och tjock. Men jag älskar hans perosnlighet så jävla mycket. Så det är helt sjukt. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärleksbarn - 23 augusti 2020 19:02

Jag vill verkligen bara vara lycklig. Hur svårt ska det egentligen vara?    Det känns som att det är alldeles för svårt. Vet inte ens vad lycka egentligen innebär i ett samhälle som ställer krav. Såklart att jag också har drömmar, men jag tror in...

Av Kärleksbarn - 2 mars 2020 16:01

Det är måndag och jag har inte haft något schemalagt alls! Vilken härlig dag! Vaknade kl 07 hos Tommy och promenerade sedan hem vid 08 för att han skulle åka och fiska med Tran och jag ville plugga som vanligt. Gjorde hemmagjord musli som jag åt till...

Av Kärleksbarn - 25 januari 2020 22:20

Tänk att livet kunde förändras så mycket.. under bara ett halvår. Aldrig skulle jag tro att det bara skulle lösa sig såhär, men det har väl blivit lite av mitt mantra nufötiden, att det löser sig.    Sedan maj månad har jag tagit studenten. En da...

Av Kärleksbarn - 25 maj 2019 23:47

Hahha asså förlåt??? Men jag är så ledsen. Hjälp :)    Hatar, verkligen hatar min sista tid i skolan. Asså gumman. Jag har hängt med en person hela gymnasietiden, men vi kommer inte ens vara vänner när skolan nu tar slut. Då är det adios. Och ald...

Av Kärleksbarn - 17 maj 2019 21:02

Imorgon ska jag dricka så att jag försvinner. Hejdå. (???) Sen när började jag må såhär dåligt? Help. Nog dags att boka en tid hos kuratorn. Fast vet inte vad jag ska prata om där. Vet inte om jag orkar prata om mina problem ens. Nja. Nej.      ...

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards