Alla inlägg den 6 augusti 2017

Av Kärleksbarn - 6 augusti 2017 22:30

Är så slut varje helg? Sover på riktigt 12 timmar varje lördag eller söndag, och när helgen väl snart är över och energin har kommit ikapp är det måndag inom några timmar. Wow, vilket liv.


Vad jag har hunnit med i helgen:


Fredag

 

Hade noll koll på att det skulle hända saker inne i stan, men Johanna skrev och en timme senare hängde vi. Kvällens höjdpunkt var verkligen fyverkerierna! Så fint och längre fram kunde man inte stå!! Extremt tacksam.


Lördag

 

Åt detta för första gången i hela mitt liv, minns inte vad det heter. Helt ärligt, så överhypat, fettig festivalmat som smakade skit när man väl blev mätt. Men det var väldigt gott när jag var skithungrig haha.

 

Så jag, Anna och fina Linda strosade runt där. De två stack hem tidigt, men jag blev bjuden till att hänga med ett annat gäng. Men var så trött och längtade hem till min bok!! Så jag stack hem tidigt och somnade 22! REKORD TIDIGT!! 

 

Helt sjukt. Helt enkelt överstimulerad av veckan.

 

Söndag

 

Fick mina 12 timmars sömn, vaknade 10. Gjorde ingenting hela dagen enligt mig själv. Handlade mat, slängde 2,5 fyllda ullaredspåsar med saker som stressade upp mig bara genom att se på det och nu är klockan snart 23.

 

Och snart är klockan måndag. Fan vad jag inte längtar. Men samtidigt är jag tacksam. Har två jobb och farfar ska få komma hem på tisdag. Doktorn sa att han är ovanligt stark. Operationen som inplanerades ställdes in.

 

Och jag tänkte, 

Har gener för ett långt liv. Måste ta hand om min kropp som kommer att bära mig till minst 90. För fan vilket helvete det kommer att bli om jag inte tar hand om mig själv under hela livets resa.

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards