Alla inlägg den 17 augusti 2017

Av Kärleksbarn - 17 augusti 2017 22:55

hur man vet att jag mår dåligt: påbörjar mitt fjärde inlägg för dagen

vet inte ens hur jag ska förklara min sorg

egentligen behöver den inte förklaras

mår jag dåligt, så mår jag dåligt 


har svårt för att be om hjälp ikväll

har bokat tid hos en kurator, men tiden är i september

hur ska jag överleva tills dess? 


vill inte be om hjälp till vänner

de förstår inte


de säger att det kommer att bli bättre

ja det blir bättre

men det blir ju också sämre

och nu är det dåligt 


och jag kan inte längta till något bättre

när jag vill gråta 

sova

och inte vakna igen

Av Kärleksbarn - 17 augusti 2017 22:10

Vad kan jag fly till? Orkar inte vara här. 


Solen går ner tidigare. Livet blir tråkigare. Skola, orkar inte ens nämna det.


Vafan ska jag göra? Orkar inte bli LEDSEN;

ORKAR INTE TÄNKA


MEN JAG TÄNKER, det är det enda jag kan göra. Att TÄNKA. Sluta inte tänk, men sluta må dåligt. Snälla?? 

Av Kärleksbarn - 17 augusti 2017 20:30

Blir så jävla nedstämd så fort jag kommer till skolan. När jag sitter i klassrummet med min klass vill jag alltid ligga i ett hörn och gråta. Hatar fan detta. Måste prestera A i exakt varje betyg. Men kommer inte att klara det. Har redan misslyckats. 


Försöker fly genom att byta skola. Ingen stöttar mig. Men fan vad jag hatar min situation. Gillar inte ens ämnena jag pluggar längre. 

Av Kärleksbarn - 17 augusti 2017 20:30

Hej,


Sommarsolen är borta. Men jag har njutit av den. Inte så mycket som jag hade velat, men så mycket som jag kunde. 

Har svårt att koncentrera mig i skolan. Läser ord, men minns inte de. Tänker på annat istället. Dels på att mitt liv nu, kommer att bli tråkigare och hur fan jag ska klara av dessa åren.


Mvh 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards