Alla inlägg den 21 augusti 2017

Av Kärleksbarn - 21 augusti 2017 22:20

Varför är alla killar douches? Seriöst. Ingen är tillräckligt bra. 


Blir alltid sviken. Hur svårt kan det vara att vara ärlig? Fucking idioter.


Av Kärleksbarn - 21 augusti 2017 16:58

Har börjat landa i att skolan har börjat igen. Har en ny verklighet nu, och får göra det bästa av det som finns. 


För att överleva skolan på ett bra sätt behöver jag drömmar, mål och ett nytt mindset. 


Mål:


1. A i alla betyg 

varför? lämna min hemstad, komma in på det jag vill!! Kanske bo i samma studentstad som min syster, Uppsala!! 

vad krävs av mig: Tid, energi, offra fritid, ta tag i läxor, priotera, effektivisera 

hur ska jag nå målet: behöver plugga i nya omgivningar, ex skolan, stadsbiblioteket, hemma, utomhus, havet, parken, café. Priotera skoluppgifter, börja träna, utöva mindfullness, vara tacksam för det lilla 


2. Prata med en ny person i skolan varannan vecka

varför? det ger mig energi!! få nya vänner och dessutom mår jag bra av att prata med människor! 

vad krävs av mig: sluta tänk så mycket!! och gör det bara!

hur jag ska nå målet: berätta om målet för min kompis, så hon kan pusha mig! kasta mig in i situationen!

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards