Alla inlägg den 14 augusti 2018

Av Kärleksbarn - 14 augusti 2018 12:38

Jag tog honom till alla mina favoritplatser i sommar och försökte verkligen visa honom allt. Han var vid den platsen jag åkte till förra året åkte till varje kväll, för att dämpa min ångest. Men jag tog honom också till lite gladare platser, som stranden, där jag regelbundet redan hade åkt till varje dag efter skolan för att ta det lugnt. Jag hade redan hunnit bli riktigt brun, innan jag och han träffades igen. Och jag gjorde honom faktiskt till en riktigt jävla brunis, efter att vi hade varit ute varje dag, jag och han under sommarens varmaste dagar. 


fter sommarens slut, har han nu lämnat spår överallt. När jag går förbi ett ställe, har nästan alltid jag och han varit där tillsammans. Det var ju jag som tog dit honom för att visa honom min verklighet. 


Platserna känns idag lite mer tråkigare, mycket tomare. Det fina som fanns i platsen, ser jag inte längre. Känslan av saknad efter honom, den har tagit över. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards