Alla inlägg den 6 november 2018

Av Kärleksbarn - 6 november 2018 21:08


Jajamen! Nu har jag upplevt mitt livs sista höstlov och det var definitivt även mitt livs bästa!

 
Det hela började med en tågresa mot Värmland för att träffa min käraste Kille under några dagar! TågAB som jag åkte med är förövrigt det mest familiära tågföretaget någonsin haha. Tågpersonalen är hur pratglada och snälla som helst och Tågabs 2:a klass sittplatserna är ju både större och bekvämare än SJs 1:a klass haha.

 
Jag och min kille myste ju hur mycket som helst. Hade saknat honom så mycket. Men efter fyra nätter hos honom åkte jag vidare till min syster i Uppsala. 


Var ju värsta slaven hos henne haha. Lagade mat och diskade nästan alltid, tvättade, planerade.. 

 
Men förutom att vara hemmafru hos henna åkte vi till Stockholm City och Mos en dag!
 

Fötterna verkligen dog efter heldagen :)) Gick nästan 2 mil den dagen.


 
Dagen efter skickade jag denna smexiga bild till min kille när jag var i hemköp. 

   

På söndagen var det bara att ta mig hem.. riktigt tidigt :)

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards