Alla inlägg under december 2018

Av Kärleksbarn - 10 december 2018 11:58

Just nu känner jag mig så oerhört tacksam över att jag har levt ända tills nu. Under en period av mitt liv ville jag bara dö. Det var seriöst min högsta önskan och jag önskade det varje dag under flera perioder av mitt liv. Varje dag hade jag ångest. Jag var såklart deprimerad. 


Tillslut gick jag till en kurator. Det tog så otroligt många år innan jag vågade göra det. Mådde redan dåligt i tredje klass på lågstadiet och gick till en kurator för första gången i ettan på gymnasiet. Tiden där emellan mådde jag dåligt.. Varför tog det en så lång tid för mig att prata med någon om mitt mående?  

Av Kärleksbarn - 8 december 2018 15:28

Jag är såå otroligt trött. Borde vara obligatoriskt för mig att boka en resa till solen.. DET SKA JAG KOLLA upp på direkten! 


Mår helt enkelt inte så bra när solen inte kommer fram, blir trött, omotiverad och lever liksom bara dag för dag.  

Av Kärleksbarn - 1 december 2018 00:14

Juste det är ju december nu. Asså.. 


Kära mig själv,

Bryt kontakten med R. 

Hon tar bara energi och är bara allmänt jobbig. 

Hon har förändrats. Det har du också. 


Ta hand om dig själv nu. Du behöver det verkligen. Du har varit stressad nu konstant i två veckor, vilket har bidragit till att du mår dåligt, sover dåligt, och ser ner på dig själv. Snälla, jobba vidare på det du måste, men lär dig att priotera. Tänk lite längre fram i tiden, samt konsekvensaktigt. Tänk på vad som är viktigt för dig, för att du ska vara lycklig, full med energi och så att du längtar till framtiden. 



Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards