Alla inlägg under april 2019

Av Kärleksbarn - 8 april 2019 10:01

Förut var jag alltid ledsen hemma, men glad i skolan. Nu är det tvärtom. Känner ingen glädje av att vara här, på min stora kommunala skola. Medan jag älskar livet efter skolan. 



Av Kärleksbarn - 7 april 2019 23:11

Mitt liv är ju så sjukt sorligt och jobbigt just nu. Är med personer som jag inte tycker om. På toppen av det har 4 prov nästa vecka och dessutom jobb på onsdagskvällen. Please help me to survive. <3 


Nämen, det är jobbigt just nu, i stunden. Är bara så irriterad på människorna i min omgivning. Hur kan jag liksom inte tycka om en jävel i min klass??? På riktigt. Har alltid vetat att jag behöver skaffa bättre vänner, men det är svårt. :))) Hej social kompetens <333 Alltså jag menar, jag hänger ju alltid med folk, känns det som.


Det jag saknar är att jag inte är nära så många personer. Enda personen jag har är min kille just nu. Alla andra känner mig inte, på riktigt, på djupet. Alltså, den som var näst närmast mig efter min kille, fick en crush på mig. Så det funkade inte att vara nära honom längre. ÅÅÅHHH, vad jobbigt!! 



Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards