Alla inlägg den 18 september 2014

Av Kärleksbarn - 18 september 2014 20:24

Min dag har varit som en berg och dalbana. Först på morgonen var den patetiskt bra. Men helt plötsligt kom hålan i mitt skolschema och då började jag tappa allt? JAG - som brukade älska den hålan - mådde inte bra vid den tiden. 

Usch.. jag ville bara hem och gömma mig under en filt typ :// 

2 timmar gick, gladare var jag verkligen inte.. 


Men helt plötsligt pratade en tjej med mig helt random efter en lektions slut. Vet inte varför, men hon gjorde mig liite gladare. 


Sedan kom den sista lektionen för dagen. PEACE OUT, OH GOSH 

Jag gjorde ett so läxförhör och jag gjorde skit bra ifrån mig?? omg. . fick 14 / 20 p. Ni kanske inte tycker att det är så jättebra. Men för MIG så är det skit bra. 


Efter läxförhöret skulle vi jobba i grupper. Oh kom med världens bästa människa typ <33 

Fast vi pratade bara ut hela lektionen med några andra. 

Vi diskuterade skit djupa so grejer.. typ om folk som våldtar.. helt plötsligt pratade vi om alkohol och vi skrattade så himla mycket haha. Älskar fyllehistorier. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards