Alla inlägg under januari 2016

Av Kärleksbarn - 31 januari 2016 22:19

Vet ni vad? Jag är så jävla konstig. 

Har insett att jag måste (alltså verkligen måste!) få en paus ifrån alla människor once in a while. Om jag inte får en paus från människan i typ två veckor då och då skiter jag i att kontakta människan igen. Alltså en mindre kompis ((: 

För att jag tröttnar på människor vafan. Hur mycket jag än älskar personen tröttar jag. Asså det är så med familj också. 

Nu när min farsa jobbar på kvällen tycker jag att det är så jävla skönt. För att jag får en paus ifrån honom. 

Förstår ni? 


Kanske därför jag aldrig jag blir bra kompis med mina klasskompisar. Alltså jag tycker om vissa av dem as mycket. Verkligen, jag vill bara stå och krama dem för att jag tycker om dem så mycket. 

Men jag ser de fan fem gånger per vecka och det dödar mig innerst inne. Jag behöver den dära pausen från dem, men jag får den aldrig. Därför träffar jag väl de aldrig under helgerna hah, men även fast jag får två dagar i veckan paus ifrån dem är det fortfarande inte tillräckligt. 

Måste fan berätta det för dem. Asså de kommer att tycka att jag är så jävla konstig. Äh, fast de vet redan att jag är fett konstig. 

Av Kärleksbarn - 31 januari 2016 13:22

Tycker inte att så mycket är kul längre. Men är i alla fall tacksam över att det inte var jobbigt att stiga upp ifrån sängen imorse. Har mens, så har fan ont i magen nu. Fick mens två gånger förra månaden, under december. Fett weird. Men aja.. förmodlingen var det attraktionslagen. Tänkte att jag finns mens i hk typ minst 4 gånger per dag innan resan under en hel månad, och då är det inte så konstigt att jag faktiskt fick det. Fan asså. Helt sjukt. Har aldrig fått mens två gånger på en månad innan. 

Borde verkligen attrahera possetiva och större saker till mitt liv. 

Av Kärleksbarn - 29 januari 2016 15:58

Han ville ha en kram. Men sorry tomas. Jag gick under dina öppna armar istället. Haha fan vad jag inte vill krama honom asså.

Sen kom v till mig ännu en gång. Cred och styrkekramar till alla hans försök asså. Men han känner mig inte så jävla väl.
Kanske blir det bäst så.

Av Kärleksbarn - 28 januari 2016 19:43

Greppar tag om mobilen och vill inte släppa den. Jag är beroende, saken jag håller i min hand innehåller lycka. Någonting som jag ständigt söker. 

     

Av Kärleksbarn - 27 januari 2016 18:42

Det är kaos nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra och väljer att ta det som det kommer.
Vem är jag ens? Det enda jag vet är att jag är intresserad av människans rättigheter, historiska händelser, människan physiska och människans röst. Jag är helt fascinerad av människan.
Men jag är ju en människa och ändå helt ointresserad av mig själv.
Har slutat bry om mig själv helt enkelt. Jag är faktiskt ointressant och har tappat intresset om alla möjliga saker.
Skolan orkar jag inte bry mig om längre. Ligger alltid kvällen innan i sängen och funderar på om jag ska skolka. Sedan på lektionerna tappar jag alltid fokus på de tråkiga ämnena. Det enda jag pallar av att göra är språk ämnena, so och de andra praktiska. Ingen jävla no kunskap kommer in i skallen på mig och matte är bara waste of time. Sitter faktiskt bara och väntar in tiden på de tråkiga lektionerna.
Ger liksom upp och ploppar in hörlurarna. Sedan låtsats jag att jag jobbar framför läraren. För i deras ögon är jag en duktig flicka som alltid försöker.

Vet inte ens när detta började. Brukade faktiskt alltid göra klart allt på lektionen och alltid gjorde jag mitt bästa. Hade liksom fett bra fokus. Men nu gör jag inte ens hälften av det jag brukade hinna med.

Av Kärleksbarn - 25 januari 2016 19:36

Alla säger att han har känslor för mig och alltså, jag vet. Det syns så jävla tydligt på honom. Jag såg också ut sådär när jag var kär.

Men jag kan fan inte längre öppna upp mitt hjärta för någon kille. Så förlåt Victor. Det får bli du denna gången som tänker och saknar efter en människa. Det kommer att vara du som en dag försöker komma över mig. 

Förlåt för att jag är så egoistisk. Jag är också ledsen över att jag inte kan öppna mitt hjärta. 


Förlåt för att jag förnekar dina känslor. Men jag orkar inte bli ledsen någon mer. 




Av Kärleksbarn - 23 januari 2016 20:24

         



   

Såg min klasskompis när jag gick in till zaras provrum idag.. först tänkte jag säga hej till henne, men sen insåg jag att hon bara undvek min blick. Så jag bara struntade i det och hoppades på att jag inte skulle se henne igen. 

Ganska sorgligt faktiskt att en människa som du träffar fem gånger per vecka inte ens vill säga ett hej till dig. 

Av Kärleksbarn - 20 januari 2016 18:43

     

Att söka på sorliga eller hjärtskärande saker på tumblr fungerar helt enkelt inte. 

Sex, tobak och droger är också totalt uteslutet att söka på. Hunny tro mig, jag har sökt på de orden. Ingenting kommer upp när du söker på de orden. Man får vara lite mer diskret. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards