Alla inlägg under oktober 2015

Av Kärleksbarn - 31 oktober 2015 19:16

Fattar ni att det är söndag imorgon? Höstlovet är påväg att ta slut och skolan börjar igen uschh. Söndag är måndagens bror typ. AJ 

Men hallå imorgon ska jag göra något kul, förhoppningsvis. 

Av Kärleksbarn - 30 oktober 2015 15:14

Alltså har så jävla tråkigt just nu. Under hela höstlovet har jag bara varit med Ella eller Shang. Jag har shoppat, gjort pass och storstädat mitt rum och såklart sett på k-drama. Skadar mig själv med äckliga män. Asså jag är så jävla äcklig. Hur fan kan jag ens göra sånt mot mig själv. Skickar nudes och får nudes. Ew. Raderar alltid alla bilder i slutet när jag har slutet prata med dem. Men sen gör jag om allt igen. 

Av Kärleksbarn - 27 oktober 2015 20:10

Var på väla idag med Shang. Köpte ett par nya höstskor, flashtatoos och vantar.

En bra dag har det varit helt enkelt.

     

Av Kärleksbarn - 22 oktober 2015 21:49

Denna veckan har varit ganska bra faktiskt! Har fått springa det sista 5km skolloppet. Så himla skönt! Joggade hela vägen och är så jävla stolt över det!! Tackar Hanna, utan henne skulle jag inte palla lol. Vi sprang tillsammans och peppade varandra! Fick 30 minuter yay. 


Idag på idrotten tog jag en promenad med Ella. Alltså är så himla glad över att vi gjorde det. Fick liksom prata ut. Sa att jag tyckte om Victor innan. Alltså hon tog det bättre än förväntat och peppade mig att jaga efter S?? HAHAHA Förväntade inte mig det.

Det var nog första gången jag erkände att jag tyckte om en kille, kändes fett skönt faktiskt 

Är fett glad över att jag sa det till henne så spontant 


Tror faktiskt att V tycker om mig igen eller något 

hahahah snälla :((( 

Av Kärleksbarn - 19 oktober 2015 18:16

The past is the past and I'm gonna move on. 

Bye hunny. 

 

Av Kärleksbarn - 18 oktober 2015 20:25

En vecka kvar att kämpa, 5 dagar, 1 prov! Jag kommer fan att klara detta!!!! 

Usch vad taggad jag är inför en veckas paus!! Mina kusiner åker till London och jag är kvar hemma. Men jag tänker inte deppa ihop utan taggar inför hong kong resan i jul istället! 

Har beställt tågbiljetter till Stockholm. Julafton kommer spenderas på ett SJ tåg men jag känner att det ändå är helt ok. Någon timme kanske spenderas i Stockholm, men senare åker jag vidare till Uppsala och kvar där i två dagar! 

Hoppas att stan har öppet? Åhléns måste väl ha öppet? Måste få hitta på något! Annars får jag väl gå någon timmes promenad och ha det lite mysigt med mamma. 


Av Kärleksbarn - 18 oktober 2015 00:15

Känns ju lite sådär att min mens alltid är försenad?!!!!
Öh min kropp är konstig (((:

Av Kärleksbarn - 17 oktober 2015 00:53

Stod framför spegeln under 1 timme och funderade om jag ens vågade ha på mig dessa byxorna.
Vågar jag visa den riktiga mig för världen? Jag vågade.

Av slutet av dagen hade jag fått två komplimanger för byxorna. Det är ju ändå ganska ballt att folk endast ger mig komplimanger när jag har på mig något annorlunda.

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards