Alla inlägg under september 2015

Av Kärleksbarn - 17 september 2015 20:29

Vad faaan ska man egentligen göra? Nej men påriktigt 

Kan beskriva mitt liv med ett ord: OKLART

Nej men jag vill bara hoppa fram i tiden och hoppas på att jag äntligen är glad på riktigt 


Förstår inte ens själv hur många gånger jag har skrattat även fast jag inte tyckte att det var ett dugg roligt 

Det är liksom bara en reflex jag har, jag gör inte ens det med meningen. Jag skrattar när jag inte vet vad jag ska göra, leker glad och tänker sedan vafan skrattade jag för? 

Nej men usch 


Vågar man ens läsa igenom bloggen? Skäms fan över mitt liv, också är det även jävligt tråkigt. 

Av Kärleksbarn - 17 september 2015 17:48

Var på utegymmet idag med E på idrottslektionen, helt ärligt man lyfter fan träd som vägar som fan 

Tur som fan gick vi också en mini promenad i skogen samtidigt som vi åt vilda blåbär och björnbär 


ligger bara i sängen just nu, behöver en powernap eller något 

nä men vi ses 

Av Kärleksbarn - 16 september 2015 19:18

ASSÅ VAFAN HÄNDER EGENTLIGEN?? 

USCH 


Jag mår faktiskt som skit helt ärligt. Vill liksom bara skaffa en ny kompis krets och fly ifrån mina problem. 

Men såklart kan man inte göra det i denna lilla hålan 


kommer alltid tillbaka i samma fotspår där jag låtsats vara glad 

ingen vet egentligen hur jag känner 

men det är ok 

för jag försöker vara den glada T med helt ok betyg 

Av Kärleksbarn - 12 september 2015 21:56

Har verkligen inte gjort någonting alls idag. Mina tolv timmar med sömn kändes mest som ett tidsfördriv. 

Fan vilket sorligt liv jag har. Jag är så jävla ensam, bokstavligt talat hela tiden.

Inte konstigt att jag har svårt för att släppa människor som en gång betydde något. Såg för övrigt att Hrach hade loggat in på Hang outs, för en vecka sen. Nä men på riktigt. Har inte pratat med honom under flera månader. Hatar att inte få något sorts avslut med människor. Antingen går jag ifrån dig arg eller med ett ''hejdå vi passar inte ihop''.

Kan officiellt lämna Samuel och Derek utan tvivel. Asså vafan. Har bestämt mig för att sluta ta kontakt med 3 personer under en veckas tid. 

Allt negativt jag har täcker allt possetivt. Jag måste få det att vända. T!

Gå rakt, le stort och låtsats tills du inte längre behöver det. 

Av Kärleksbarn - 11 september 2015 22:09

Vet ni vad? Jag ska fan klara mig utan Anson. Han är en jävla player och det vet jag innerst inne. Han leker med mina jävla känslor och har fler negativa sidor än possetiva. Jag mår som ett jävla vulkanutbrott när jag pratar med honom. 

Ska fan radera kakao talk.. om en vecka? Vafan håller jag egentligen på med? Nä, ska fan radera den appen NU. Skämta jag är alldeles för feg. Fan fan fan. Varför kan jag inte bara släppa den killen? Ångrar fan att jag började skriva till honom igen för att nu har jag det så jävla svårt att släppa honom. 

Jag sväääääär ta mitt liv.


MÅSTE radera appen. Jag ska fan göra det. Det är första steget jag har att ta. Gör det bara T. Släpp honom. Sluta vara så jävla komplicerad. Ta en lååång promenad imorgon och glöm honom. 

Av Kärleksbarn - 9 september 2015 22:27

Alltså vettefan vad som gör denna killen så sjukt snygg och attraktiv i mina ögon.
Men kan helt seriöst se honom som bf material. Kanske ska man skicka ett DM? ? Uppdaterar er om något spännande händer. ;)

Av Kärleksbarn - 8 september 2015 22:08

Har börjat att springa och ta promenader varje kväll. Alltså det känns så jävla bra! Har äntligen börjat träna av något slag?

Nej men helt ärligt, att gå ut en timme varje kväll är tusen gånger bättre än att sitta hemma och se på ett avsnitt av oitnb.

Fast en grej hörni. Man blir så jävla rädd varje gång man stöter på en grupp med killar.
Förlåt hörni. Men jag har inte råd att chansa. Jag måste alltid har mobilen i handen och springa iväg.

Av Kärleksbarn - 6 september 2015 20:59

Vet att ingen vill bli påmind, men imorgon är det måndag. I min hjärna dyker det upp en röd symbol. Måndag är starten på veckan, skiten börjar igen och det är bara att bita ihop. 


Idag har jag inte gjort någonting men det känns ändå ok. Har hunnit med att se några avsnitt av Coffee Prince, bakat ihop en budapest och sprungit en runda med mamma. 

''Jao 1 jatt.'' som min mamma brukar säga innan hon går och lägger sig. Betyder bokstavligen ännu en dag på kanto. 

 

Förstår verkligen inte varför mina bilder blir liggandes, men orkar inte tag i det. Sorry not sorry. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards