Alla inlägg den 10 september 2016

Av Kärleksbarn - 10 september 2016 21:23

hatar A för att jag fortfarande tänker på honom 

hatar att jag fortfarande vill prata med honom 

hatar datumet 4 oktober för att det aldrig försvinner från huvudet

för på den 4e oktober fyller han år 


vill hålla hans hand 

baka hans tårta

och sjunga happy birthday


älskade honom för ett år sedan och har fortfarande inte glömt bort 


försöker att prata med någon annan kille 

kan inte låta bli att jämföra honom med A


när ska detta sluta? 

vill glömma honom so bad 


Av Kärleksbarn - 10 september 2016 21:05

Jag vill också festa ikväll.. fan det är en jävla hemmafest hos Helins nya ''kompis'' just nu. Vet redan att hon bara utnyttjar henne pga popularietet, dessutom är kompisens farsa rik. 


Svär insåg idag att Helin har utnyttjat mig som fan. Hjälpte henne med läxan varje vecka. Vi gjorde knappt något annat än läxor. Men aja. Vafan det spelar ingen roll längre. 

Kan äntligen gå vidare från henne. Ska aldrig igen se på henne och sakna den tjejen. Hon är som en fkn främling för mig nu. 


Aja kommer festa nästa vecka. Helt ärligt vill jag nog dricka pga jag är ledsen. Vet inte hur jag ska hantera att jag är utanför i klassen. 

Kommer att gråta om jag pratar om det och just nu känner jag verkligen inte för att gråta. 

Därför känns det bättre att dricka. Asså faaaan nej. 

Det är bra att jag inte är bjuden till den festen. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards