Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Kärleksbarn - 3 mars 2016 20:48

Iår är det nog första året som jag inte känner någonting inför min födelsedag. Har inte ångest men är ändå inte taggad. 

Har inte räknat ner till min födelsedag och den liksom bara kommer, vilket faktiskt är ganska skönt. 


Frågade mina klasskompisar om dem ville fira den i Malmö. Ingen kunde på söndag vafan. :) 

En jobbar, en passar syrran, en ska iväg och den sista får inte åka dit pga passkontroll. Ja det var det då. 

Fast jag är ändå inte bitter för det. Skiter i att fira den med dem. 


Efter skolan gick jag till biblioteket och lånade femtio nyanser av mörker, har redan hunnit läsa 130 sidor. Är faaast! 

Såg också en snygg kille.. han satt och pluggade eller något, ouh vad attraktiv han var. 

/Bibblan e fett mys/ 

 


Sedan gick jag hem.. öppnade snapchat.. och upptäckte att Victor och jag har ett GULT hjärta på snapchat. Asså fml :)

Så jag snapade med Vivi och hoppas att det gula hjärtat blir till en smiley istället :))) 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards