Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Kärleksbarn - 5 mars 2016 23:06

Firade min födelsedag med släkten på pappas sida. Vi käkade min favoritmat, hot pot. Fick matkoma lol.   

Fick reda på en hemsk grej efter middagen.. Trodde att S hade slutat. Men nej. Hon utnyttjar 2 killar varje kväll. Hon bestämmer alltså en träff (dejt), dyker inte upp och mår bra när killarna sedan väl skäller på henne. 

Vet att hon har problem. Men visste inte att det hade gått såhär långt. 

Mådde dåligt när jag satt i samma rum som henne när killarna ringde till henne. Tycker fan synd om killarna. Men jag vågade inte heller skrika ''GÅ HEM, HON KOMMER INTE''.

Jag gick bara ner till nedervåningen för att jag mådde så dåligt över det. Jag orkade inte lyssna på killarnas röst. 

Förträngde händelsen när jag kom hem igen, men så skriver S till mig :))) 

Hon mådde bra av att killarna kom till staden och fick frysa ute i kylan. Hon tyckte att det var synd att det fortfarande gick tåg hem. 

Asså vet inte vad jag ska göra. Vill helst lämna allt till henne och förtränga bort. 


Idag är jag drygt 4k rikare.. vet inte vad jag ska göra med pengarna. Har ingen lust att shoppa. Vill bara till London. Utan föräldrarna såklart. Men det får jag inte :) Får helt enkelt bara sätta in kontanterna. 

Mina föräldrar är också skyldig mig 5k, vilket jag helt har glömt bort. Men jag skiter i dem 5k tills vidare. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards