Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Kärleksbarn - 5 juli 2015 22:23

Alltså jag har haft en extrem tråkig sommar. Under flera timmar har jag plågat mig själv med #aldrigensam kommentarer på Ellinor Löfgrens blogg aka världens bästa blogg!! (pdotter.com) 

Har fan stängt av min mobil!!! Kommer inte ihåg senaste gången jag frivilligt gjorde det.. Men jag orkar seriöst inte svara på ytliga fucking meddelanden längre.. och en kille (kmr inte ihåg hans namn) ringer mig konstant :)))) uschhhh 


Ska jag ta tag i mitt och börja träna, plugga och träffa människor??? öhhh :/ tror inte det va.. 

Kan inte ta in faktan om att folk verkligen läser denna bloggen??? ALLTSÅ VA?! TACK? Eller vad säger man ens?? 


Av Kärleksbarn - 5 juli 2015 01:04

Inatt väljer jag att lyssna på Clueless, en podcast. Känner mig ganska vilse och älskar att dem tar upp lite djupare ämnen så jag åtminstone får glömma min verklighet och sluta svara på alla meddelande utan att jag får lika dåligt samvete.

"Gråt en flod, bygg en bro och gå över den." Aka bästa citatet...

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards