Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Kärleksbarn - 13 juli 2015 15:00

Alltså detta är så himla sjukt! En kille bara ''will you be my girlfriend??'' jag svarade ''YES'' och var inte ens seriös så nu tror han att vi är ett par


Vet inte ens vad han heter.. men han skickar en massa kärlek poesier, berättar att han inte kan sluta tänka på mig, älskar mig, önskar att han kunde komma till mig och en massa annat.. 

Vet ni vad det sjukaste är?? Han. Är. 15. År. Gammal. HAHAHA :( Och frågar fortfarande om man kan bli tillsammans med honom.. vem gör ens det när man är 15???



Av Kärleksbarn - 13 juli 2015 12:15

Igår drog jag och min familj till fina Malmö. Alltså det är så sjukt fint där! Har alltid gått på samma gator i Malmö, borde verkligen upptäcka stället mer, speciellt nu när det är sommar!! 

Har ni några tips om något ställe får ni jättegärna kommentera! Tror verkligen inte att jag kommer att få några kommenterar.. men vafan.. får man leka känd åtminstonne? 

Jag var i alla fall i Emporia! Victoria Secret hade en sjukt bra rea! Det var heeelt sjukt hur snabbt produkterna tog slut när jag var där inne. Alltså att jag köpte 3 likadana sminkpaletter förklarar väl saken. En till mig, en present och en till min syster. Den kostade bara 107 kronor och innan 400 något. Den innehöll bokstavligen allt man behöver! 

Läppglans, läppstift, puder, maskara, ögonskugga, läppenna, kajal, sminkborstar, highliter osv! 

Vissa gick helt crazy och köpte 5 st av paletten! Seriöst om jag skulle gå in i butiken 10 minuter senare skulle jag inte få tag på en enda. Personalen gick ut och in och påfyllde hyllan konstant och de blev slut. 

Tyckte verkligen att VS påsar var såå fina. Var fan stolt över påsen under 10 minuter tills jag insåg vilken tönt jag var. Alltså jag skämdes så mycket över att jag hade en VS påse i handen och låste tillslut in den. 

 

  


 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards