Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Kärleksbarn - 9 juli 2015 02:09

Jag är så extremt nere och ångestfylld.
När jag kommer nära folk vill jag fan fly igen. Hitta något ytligt som tar bort smärta. När det ytliga blir till konstiga känslor tar jag avstånd och fortsätter jaga efter något kul för stunden.
Fan vad kefft alltså. Borde väl be om hjälp elr bara försöka få in någon betydelsefull i livet.
Orkar inte hålla en fucking mask och vill bara säga "detta är jag".

Jag är en ledsen och ångestfylld jävel ibland. Jag har svårt för att släppa in ngn i mitt liv. Har svårt för att berätta hur jag känner. Flyr ifrån verkliga livet och gömmer mig hemma för att jag inte orkar. Har svårt med mat. Mår illa varje gång jag äter något som har med djur att göra. För det känns som att jag förstörde hens liv.
Mår dåligt varje gång jag går förbi sköldpaddorna och fiskarna här hemma. De förtjänar inte detta livet i ett litet akvarium.
Jag mår dåligt och förtränger det vanligtvist under vardagen, håller en mask liksom. Men ikväll är jag alldeles för svag. Eller jag är fan inte svag förresten. Jag är människa.

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards