Alla inlägg under juli 2015

Av Kärleksbarn - 4 juli 2015 01:55

Idag drog jag till Helsingborg med syrran och kusinen. Älskar verkligen Helsingborg, känns som hemma varje gång jag är där!!

Först gick vi bara runt på stan och sen drog vi vidare till tivolit som nu pågår under några få dagar.
Ni vet sånna automater där man stoppar in e tia och styr med en liten kontroll för att vinna något?? VANN EN AS STOR BOLL. JAG DÖR. AV LYCKA.

Haha sen hörde jag helt plötsligt Sucess?? Ni vet Samirs och Viktors låt! Så jag bara ??? Är de live, är det någon som kör cover eller är det ngn högtalare??

Gick iaf vidare mot musiken och såg en publik och sen Samir på scenen!! Så jag bara Wtf!! Måste närmare!! Stog tillslut på en bänk, sjungande och dansade tills en vuxen kvinna sa till mig att sluta Slutade iaf.. Det blev as tråkigt.

ALLA som jag stog bland var ngn sorts barnfamilj
Samir var jävligt skön iaf och de spelade en bonus låt! Önskade verkligen att jag stog längre fram, för publiken dansade där!!!
Efter deras uppträdande stack jag tillbaka till tivolit och strosade runt där i flera timmar.. ~~

Av Kärleksbarn - 2 juli 2015 15:06

att träffa vänner känns som ett tidfördriv, familjen är ett tving, släktträffar har från att blivit det roligaste till tråkigt, att prata med främlingar på internet har kommit till en punkt där det också är tråkigt 


just nu sitter jag bara hemma.. usch hela detta stället är bara förjävligt

gör mitt bästa för att inte må dåligt 

Av Kärleksbarn - 1 juli 2015 23:08

Idag drog jag spontant till Malmö. Köpte bara en nagellack och mat.. vädret var sååå fint!! 28 grader och strålande sol! 

Kom hem runt 9 och snapade lite med en kompis 

Sedan spelade jag fotboll med min bror.. vi fick skäll av en gubbe <3 kul. Förra gången jag gjorde något aktivt på gården fick jag en hård snöboll på mig av en främling, som var vuxen!! Jävla äckel människor.


mm hörlurar sladden är ju fin

 


Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards